Så dette var den første ubesvarte tråden
ja, da får jeg gjøre som Jimango oppforder oss til leke litt og komme meg på banen med et forsøk på å kommunisere
du Tullsjura, nå har kvelden gått over i natten er det for sent å be deg trekke et orakelkort for meg her jeg sitter med trykk i hodet og nakken midt i en kjempehealing etter at jeg har blitt risset inn i hjertet av en laserkrystall så et gammelt energiavtrykk begynte å blø og jeg fikk mer enn nok med å bare puste men nå har jeg et lokk på hodet har vel begynt å tenke igjen hva er det som skjer
skulle gjerne hatt et orakelsvar nå for å komme meg ned i jorden igjen
Ikke før jeg hadde sendt av gårde ønsket om et orakelsvar fikk jeg slike lette energier inn gjennom hodet mer og mer kom det til slutt løste trykket seg opp og jeg kunne sove et par timer og stå opp uthvilt og sannelig hadde ikke betennelsen i venstre skulder som jeg danset opp igjen slik at jeg nesten ikke fikk på eller av en jumper uten strev den forsvant i samme slengen
men jeg ønsker framdeles at du skal trekke et orakelkort for meg Tullsjura, om du vil da skulle vært godt å få et orakelsvar fra nord
" Jeg er Ånden for healing. Jeg representerer måter å lindre alle de faktorene på som forårsaker sykdom i både kropp og sinn. Hvis du lider, så hold deg til meg - med min hjelp kan du vokse deg sterk igjen og kaste av deg det mørket som har overskygget livet ditt. Jeg skal holde din sårede sjel varsomt i hendene mine og puste på den med helbredelsens ånde. Sjelen vil vende restituert tilbake til kroppen, igjen full av styrke og besluttsomhet. "
Tolkninger Helhet. Restituering etter sykdom. Åndelig helbredelse. Forståelse for årsakene til sykdom. Livgivende. Åpner døren til helbredelse. Evnen til å motta.
Jeg leker gjerne litt Hva kan orakelet fortelle meg om kjærligheten?
Hei jorflaa
To kort spratt ut av stokken.
Den første er:
VENNSKAPETS DANSER
"Jeg er Vennskapets Danser. Jeg strekker ut armene for å omfavne alt jeg ser som betrakter meg med velvilje. Jeg danser i henrykkelsens øyeblikk og styrker intensjonene og ønskene til dem som tar imot meg. Jeg holder et speil opp for alle ting og kan vise vei til et avbalansert liv. Hvis du mangler venner, kan jeg hjelpe deg med å finne dem. Når du har danset med meg er du ikke lenger alene, men har andre ved din side, uansett hvilke prøvelser eller hvilken motstand du møter".
Vennskapets Danser minner deg om at likesinnede, både åndelige og menneskelige, omgir deg i ethvert øyeblikk - du må bare strekke ut hånden for å møte dem.
Tolkninger Sterk i fellesskapet. Reisekamerater. Likesinnede. Nye retninger. Råd og tillit. Fellesskap. Kameratskap. Ærlighet.
Det andre kortet er:
ÅNDEN FOR VISDOM
" Jeg er Ånden for visdom. Jeg setter deg i kontakt med de dypere nivåene av kunnskap og omdanner dem til forståelsens gull. Med visdom kan du bare vokse deg klarere, og veien din blir tydeligere for hvert åndedrag. Se etter min stjerne på himmelen og trekk styrke av mitt selskap når du vandrer de mange innviklede livets veier".
Tolkninger Forståelse. Sannhet. Fremgang gjennom vanskeligheter. Å tilegne seg kunnskap. Å se tvilen i øynene. Å rydde veien som ligger foran. Å respektere alle skapningers og alle tings potensial.
Jeg har ikke noe imot å leke litt. Kan orakelet svare på følgende spørsmål:
Hva bør være mitt neste skritt på min spirituelle sti?
Hei svehex
Kortet ditt ble:
SANGENS SJAMAN
" Jeg er Sangens Sjaman. Jeg synger fra tilværelsens tomme plasser, og lyden jeg frembringer, når frem til skapelsens grenser. Når jeg synger, bringer jeg helbredelse, energi, fred, styrke, glede - alle disse oversanselige aspektene ved tilværelsen fins i sangene mine. Enten jeg synger for deg eller andre, er sangen min velgjørende, og den åpner veier som ellers kunne vært stengt. "
Tolkninger Harmoni. Rensing av veien gjennom sang. Gledesfremmende. Stiller uro. Restituering. Åndens føde. Energi. Lys. Oppmerksomhet på usynlige ting.
I tillegg til dette kortet, fikk jeg opp et bilde av en sterk, kraftfull kvinne, som står foran et bål. Budskapet ut i fra dette bildet er: Hun danser med ilden. Hun kommuniserer med ilden. Hun ER ilden.
Du fikk et forfedre kort. Først vil jeg forklare deg litt om disse kortene. Forfedrestammen er vanligvis dyr, som representerer artenes opprinnelige visdom. Her kjennetegnes de ved symbolet hjortegeviret, en urgammel forbindelse med dyreåndene. Å møte en Forfader betyr å koble seg til kilden av kunnskap og visdom.
Kortet ditt viser bilde av en Ugle.
INNSIKTENS FORFADER
" Jeg er Innsiktens Forfader. Jeg er legemliggjøringen av all kunnskap og visdom, og viser deg veien mot en grundig forståelse av alt rundt deg. Du tror kanskje at du kjenner et menneske eller en situasjon uten å ha en sann kjennskap til karakter eller kjennetegn. Mitt klare syn tilbyr deg et opplysende perspektiv i alle retninger. Jeg gjør deg i stand til å se forbi alle overflatiske trekk, trenge inn under dem og nå sann visdom. "
Tolkninger Klarsynthet. Overskridelsens gave. Kunnskap med forståelse. Krigerinnsikt.
" Jeg er Drømmenes Jeger. Jeg går på jakt etter drømmer som vil gjøre meg i stand til å forvandle meg selv og andre. Jeg glir mellom nattens skygger og dagens sollys, mellom det som er og det som kanskje kommer, mellom håp og fortvilelse, mellom kjærlighet og hat, på jakt etter drømmen som gjør meg menneskelig. Selv om jeg åpner dører for deg som drømmer sammen med meg, er jeg også din skytsengel og beskytter deg når du prøver å overskride deg selv og virkeliggjøre dine håp."
Tolkninger Iverksettelse. Oppdagelse av sannheter. Ledertråder til livsmønsteret. Åpne nye veier. Å møte det guddommelige. Oppmerksomhet på metaforer og tegn.
Registrert: 22 Aug 2006, 23:18 Innlegg: 1099 Bosted: Langt bortenfor et sted..
crazy shri skrev:
Ikke før jeg hadde sendt av gårde ønsket om et orakelsvar fikk jeg slike lette energier inn gjennom hodet mer og mer kom det til slutt løste trykket seg opp og jeg kunne sove et par timer og stå opp uthvilt og sannelig hadde ikke betennelsen i venstre skulder som jeg danset opp igjen slik at jeg nesten ikke fikk på eller av en jumper uten strev den forsvant i samme slengen
men jeg ønsker framdeles at du skal trekke et orakelkort for meg Tullsjura, om du vil da skulle vært godt å få et orakelsvar fra nord[...]
Jeg har hørt at selv om man opplever at fjernhealing ikke alltid trengs fordi man blir bra før man får ringt/bedt om healing, er det allikevel lurt å si ifra, fordi effekten kan slå i begge retninger av tid også.
Sist endret av jimango den 29 Jan 2011, 22:33, endret 2 ganger.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet