Jeg pleier å knekke drømmekodene selv, men denne ble litt vanskelig. Så hvis noen kan hjelpe...setter jeg veldig pris på det.
Jeg er i ett hus....tydligvis har jeg forbarmet meg over noen dyrearter og tatt de i hus.
En middelsstor krokodille...som ligger oppå et furuskap.
En utrolig vakker minigeit..bitteliten, helt hvit og med fullvokste horn.
En nydelig liten sau.
Min pus...som jeg har i virkligheten...som ofte er med meg i drømmer og reiser.
Samt denne øgla...som først har pels. Rødbrun vakker pels..å som ligger krølla i sofan.
Jeg får plutselig masse folk på besøk. Ukjente folk, men likevel snakker jeg masse med dem. De sover over der hos meg.
De har med seg to middelsstore hunder.
Når alle skal legge seg å sove...(noen har allerede lagt seg)...må jeg flytte denne øgla fra sofan. Å det liker den ikke. Den vokser seg plutselig stor og blir fantastisk lang. Å den mister all pelsen sin.
Den blir helt krakilsk...å forsøker å bite meg. Men jeg er ikke redd for den...bare redd den skal angripe de andre dyrene og barna. Så jeg får lagt den på skapet sammens med krokodillen...da jeg tenker at de kan ikke skade hverandre...for de er like store..å like skarpe tenner.
Jeg går frem og tilbake mellom rommene...hele tiden bærende på små barn eller små dyr...jeg ønsker ikke ha de små barna og dyra i samme rom som den illsinte øgla som freser og spytter...å som bare forsøker å bite.
Jeg klarer å skåne de alle...men slitsomt var det, hehe. Å på slutten av drømmen får jeg gaver av de ukjente gjestene. Å jeg ser også at en fugleart...en slags urfugl fikk jeg følelsen av...sitter i lag med øgla...å de ser begge helt fredelig ut. Å jeg lurer på hvorfor øgla eller krokodillen ikke angriper denne snodige fuglen.
Noen som kan hjelpe meg å tyde denne?