Dato/klokkeslett: 07 Feb 2012, 21:17

Forumets hovedside » Sjamanens vei » Healing

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: sterk opplevelse
InnleggSkrevet: 02 Sep 2010, 15:37 
Avlogget
Fersking
Fersking

igår heala jeg hunden min som har fått noe betenelse i munnen, og da opplevde jeg en utrolig sterk følese, hunden lå på gulvet og jeg starta og heale, så så jeg litt på reaksjonene til hunden, hunden ble mye roligere, pusta saktere og utover i healingen lå seg på sia og slappet av, jeg merka energien noe som jeg ikke har merket så mye før.

litt senere på dagen så kom ho og lå seg intill meg, noe hun ikke pleier og gjøre med mindre jeg ber om det. hun ble mere i form og jeg så det hjalp :icon_biggrin: alltid deilig når du ser ting funker.

men utover kvelden fikk jeg veldig vondt i ryggen og i armen av ingen grunn, så jeg fant ut at jeg skulle prøve og heale meg selv på kvelden.

jeg ba først om at jeg kunne bruke energien, så tenkte jeg at jeg var begravd i jord og at jorda dro ut alle tanker og vonde energier, så tenkte jeg at jeg var i en elv og den rant igjenom meg og dro med seg vonde energier, (følte jeg ble kald ) så tenkte jeg at kroppen min sto i full fyr og brant bort dritt og møkk(følte meg veldig varm) så kom vinden og blåste bort rester av alt vondt som var igjen.

så var tiden for og fylle kroppen med varm god lys energi, jeg tenkte meg at det var en stor kule med lys energi 1m over hodet mitt med en lysende ledning ned til hodet mitt.

så dro jeg ut proppen og alt kom fosende inn i meg, da kjente jeg en helt sykt spesiel følelse at jeg ble dytta av varmt vann invendig meg, og at det varma opp og smertene forsvant der og da og har ikke kommet tilbake.

den følelsen var så spesiel at jeg har tenkt på det i hele dag.

Deilig og kjenne at healing fungerer, etter og ha lest masse bøker, lest sikkert 100 timer på internett og snakka med flere healer/sjamaner har jeg klart og kunne bruke energien og føle med trygg på det jeg gjør.

Topp

Innleggets emne: Re: sterk opplevelse
InnleggSkrevet: 07 Sep 2010, 23:31 
Avlogget
Virtuell sjaman!
Virtuell sjaman!
Brukerens avatar

For en flott opplevelse det må ha vært :)

Takk for at du deler!

danielb skrev:

jeg ba først om at jeg kunne bruke energien, så tenkte jeg at jeg var begravd i jord og at jorda dro ut alle tanker og vonde energier, så tenkte jeg at jeg var i en elv og den rant igjenom meg og dro med seg vonde energier, (følte jeg ble kald ) så tenkte jeg at kroppen min sto i full fyr og brant bort dritt og møkk(følte meg veldig varm) så kom vinden og blåste bort rester av alt vondt som var igjen.

så var tiden for og fylle kroppen med varm god lys energi, jeg tenkte meg at det var en stor kule med lys energi 1m over hodet mitt med en lysende ledning ned til hodet mitt.

så dro jeg ut proppen og alt kom fosende inn i meg, da kjente jeg en helt sykt spesiel følelse at jeg ble dytta av varmt vann invendig meg, og at det varma opp og smertene forsvant der og da og har ikke kommet tilbake.

Tror sannelig at jeg skal prøve dette :)

Topp

Innleggets emne: Re: sterk opplevelse
InnleggSkrevet: 08 Sep 2010, 08:33 
Avlogget
Virtuell sjaman!
Virtuell sjaman!
Brukerens avatar

En flott beskrivelse av en kraftfull opplevelse :) Gjør meg glad å lese slike ting :respect: Keep up the good work!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 

Forumets hovedside » Sjamanens vei » Healing

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet