Hadde en vakker erfaring på Saivo-samlingen for en måned siden.
Vi skulle sette oss to og to sammen for å åpne og heale hverandres hjerter ved hjelp av stemmen.
Vi satte oss med korslagte ben mot hverandre, sjenerte og smilende.
Stemmene steg og sank i rommet og ble til en stor stemme som hvirvlet rundt oss to, stemmene ble til en tornado og vi satt i dens øye, der var det helt stille og rent. Vi satt i lyng, en duft av fjell og bålrøyk sev inn mellom oss og jeg hørte en enkel joik som tvinnet seg forsiktig og skjørt sammen med sølvtråden som søkende nærmet seg hennes hjerte. Hennes hjerte nærmet seg joiken.
Vi var i hennes hjerte sammen med joiken.
Helt til stemmene rundt oss skilte oss igjen og det var tid for å bytte roller.
Stemmene rundt oss ble igjen en tornado, stillheten mellom oss var varm og trygg. En vàr og skjør strøm av godhet nærmet seg meg gjennom hennes rene tone, jeg lente meg mot den, ble med den inn i hjertet mitt.
Vi var i mitt hjerte sammen med sølvtonen.
Etterpå spredte en god varme seg i hele kroppen min, og jeg ble fylt av takknemlighet til henne.
Healing ved hjelp av stemmen er kraftfull healing!
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet