Hvordan jobber dere mht. fjernhealing? Vi har sikkert alle våre forskjellige metoder, og det er alltid interessant å høre hvordan andre gjør det.
Selv så tror jeg at jeg har funnet "min" vei når det gjelder dette med fjernhealing. Og så langt ser det ut til å fungere veldig bra.
I korte trekk så gjør jeg det slik:
Idet jeg får en henvendelse fra en "klient" om å gjøre en fjernhealing, så avtaler vi tid, slik at klienten kan legge seg nedpå, og være klar til å motta healingen. Jeg jobber ofte best kveldstid og nattestid, så det blir som regel sent, he he!

Når jeg starter gjør jeg mine innledende "ritualer", kaller på min åndelige hjelpere, guide osv.
Så setter jeg meg ned, og har jeg et bilde av "klienten", så bruker jeg det for å fokusere på han/henne og få en mental kontakt.
Når jeg føler kontakten er der, så gjør en slags indre "reise". En reise der jeg kaller til meg et av mine kraftdyr, som viser meg veien videre. MEN, er ikke bestandig han kommer, men da kommer det et annet dyr/fugl etc. i stedet, og det viser seg i ettertid at dette dyret som regel er nært knyttet til klienten på ett eller annet vis.
Under "reisen", så kan jeg oppleve forskjellige landskap, forskjellig natur. Dyret jeg reiser med tar meg med til folk som kan hjelpe. Dette kan være forskjellige urfolk, men også andre folk, til og med naturvesener og andre rare skapninger har dukket opp.
I ettertid viser det seg at flere av dem jeg har møtt, passer i beskrivelse med avdøde slektninger til klienten. Eller det kan være åndeguider og hjelpere som klienten allerede har sett før, eller kjenner til fra før. Dyrene som dukker opp, er som regel også kjente ifra før, og klienten har ofte et spesielt forhold til disse dyrene/fuglene.
Åndene jeg møter i disse reisene kan komme med veldig klare beskjeder og informasjon som skal bringes videre til "pasienten", ofte tips og råd iht. hvordan de skal forbedre sin helse, både fysisk/psykisk/mentalt og åndelig eller hvordan de skal komme ut ifra den "hengemyra" de ofte står fast i.
Ofte kan disse "reisene" være veldig sterke følelsesmessig sett, og veldig kraftfulle. Jeg kjenner kuldeenergiene fra åndene rundt meg, og dette kjenner også ofte klienten/pasienten. Mange merker sterke energistrømninger i kroppen, de ser bilder, hører lyder, og merker at det "skjer noe" i kroppen. Ofte kan de bli trøtte/slitne et par dager etterpå, før energiboosten setter inn.
Til slutt, når jeg føler "reisen" nærmer seg slutten, og jeg har fått svar på de tingene man lurte på, sett hvilke dyr/fugler som er knyttet til klienten og hvilke energier som er blitt "lagt inn" i klienten, så avslutter jeg det hele med å tromme alt "på plass".
Umiddelbart etter dette snakker jeg ganske lenge med klienten over tlf., og forklarer alt jeg så og opplevde under reisen. Og DET er alltid like artig å høre reaksjonene fra folk om de tingene som kommer opp.

Jeg har ikke gått noen kurs eller noe som helst for å finne fram til det her, men har funnet ut av det selv. Dvs. jeg har spurt min åndeguide, og da kommer svarene som regel ganske kjapt, som en tindrende klar visshet i hodet om at "SLIK er det".

Det hadde vært artig og høre om flere her jobber på samme viset, eller kanskje vi har helt ulike metoder?