Jeg drømte om ,at sinte rev og andre små dyr gikk til angrep på meg når jeg skule ta dems bytte som lå halv råten i skogen. Jeg trengte bare noen bein av det kadaveret. Jeg drømte også om noen sjamaner som jeg kjenner ikke til men vet hvor de holder til,de hadde pil og buer. Jeg våknet av neseblødning!!!
neida, alt ble gjort på stedet ,det vil si i drømmen.
dyrene freste ,men jeg hadde pluket to trestaver i hvert hånd for å forsvare meg. Buene knakk like etter pilene har blitt skutt ,heldigvis traff ikke pillene målet.
Men hvorfor neseblødning?, anstrengende drøm. Eller kansje skal jeg gå på sykehuset og sjekke helsen.
OK... du arbetade på plats - i drömmen - det var ju bra.
Ja... det var neseblödningen jag tenkte på... Om du kanskje misset noe? Ikke klarte å beskytte dig helt? Att du faktiskt blev skadet av ganningen? Eller?
Jag tenker att den som vil deg vondt... vil pröve igjen...?
Jeg är vedlig intressert, da jeg har hatt mine egne arbeider med slikt... (men i en annen slags utforming da)
_________________ Li bara Li
Sist endret av Anonymous den 29 Jun 2008, 09:57, endret 1 gang
Kamper på nattestid er noe jeg kjenner meg godt igjen i. Har hatt noen sånne selv, våknet opp om morgenen og kroppen har verket akkurat som jeg har fått juling (noe jeg også har fått). Nå har det blitt mindre og mindre juling, for jeg har lært å styre såpass at jeg klarer å ta opp kampen. Neseblødning kan jo komme av medisinske tilstander også, som du selv nevner. Mitt tips er at drømmen har vært såpass anstrengende at den har ført til at blodtrykket ditt økte. For jeg føler temmelig sikkert på meg at ganningen fikk du tatt der og da. Ekle saker dette uansett, skjønner ikke at noen vil andre så vondt at de tar i bruk ganning for å få bukt med "problemet". Dessverre er det mer utbredt enn folk er klar over
Når en sender ut sinte energier,tar de noen runder rundtomkring å når de ikke lenger finner noe å ødelegge vender de hjem til sin trofaste eier,for at han ikke skal gå tom for gan,og for å pine han (henne).
En paranoid ((sjaman)) lever i en verden av forfølgere som han selv gir energi til ved sin paranoie. Er det ingen gand å hefte seg ved,så skaper han gand i sin kjedsomhet over eksistensens tomhet.
Svart magi eksisterer for å lære mennekset å se seg selv i det mørke speilet.
_________________ Har du sett et dådyr hoppe over bekken i månelyset
Sist endret av teleterkji den 29 Jun 2008, 12:58, endret 1 gang
Når en sender ut sinte energier,tar de noen runder rundtomkring å når de ikke lenger finner noe å ødelegge vender de hjem til sin trofaste eier,for at han ikke skal gå tom for gan,og for å pine han (henne).
En paranoid ((sjaman)) lever i en verden av forfølgere som han selv gir energi til ved sin paranoie. Er det ingen gand å hefte seg ved,så skaper han gand i sin kjedsomhet over eksistensens tomhet.
Sorry, men der er jeg ikke enig med deg. For hver gang dette har oppstått har jeg spurt hvor det kommer fra, og fått klar beskjed om dette. Men betviler jo ikke at det kan skje selv om det ikke er det som har skjedd her.
Jeg øsnker ikke å være enig med noen men å si sannheten fra levra.
Jeg tenker Dimi er ute etter sympati energi
(vampyrisme)
Dracula.
Hvordan kan jeg si dette? Jo jeg har vært der,og er der fra tid til annen. det er en lei tilstand.det er sandt.
Vlad tepes.
Den man frykter mest,er seg selv,men i mangelvare på innsikt,er det fristende å tenke at det sitter noen onde sjamaner med pil å bue et sted og skyter piler opp i nesa. Livet er en intens kamp med ens mange spaltede selv som lever sine egne liv i mørket et sted man helst ikke vil dra. Det er så mye hyggeligere å prate om hyggelige ting,sammen med de andre.
Sist endret av teleterkji den 29 Jun 2008, 13:10, endret 1 gang
Hva Dimi er ute etter kan bare Dimi svare på I alle fall er det et tema som kan være greit å få belyst. At dette faktisk finnes. Når det gjelder min befatning med sånne ting, så er jeg i alle fall ikke ute etter sympati. For jeg ser nemlig at jeg har lært en god del av det. Det som ikke tar livet av en gjør en sterkere
Det som ikke tar livet av en er det alltid noe annet som gjør
Som å gå rundt å være best,og alle andre driver med gand og er fæle. Egoet beskytter sin vert,og lar han heller angripe sin omverden når det blir kvalment å være inni ego-kokongen.
Egoet er som en ond svulst på hjernen som får en til å hallusinere de verste fiender og de verste tenkelige situasjoner truende for egoet,som vet at det kan gå i stykker om det møter fryktløshetens vesen. Egoet ønsker ikke at verten skal leve i en fryktløs tilstand en fryktløs tilstand gir ingen næring til egoets dystre observasjonsevne en fryktløs tilstand er ikke ønskelig for egoet det vil ha uhyggen,skrekken,fiendene,døden,og masse gan. så det kan si: Ja,var det ikke det jeg sa?? Er jeg ikke Konge Hm??!! Har jeg ikke alltid rett??? Hmm??
Egoet er et gammelt fælt slott,med vampyrflaggermus svevende oppe i de høye falleferdige tårn og inni sitter eieren å spiller sørgelige melodier på klaver,som får skjelettene til å danse inni sine makabre jernbeslåtte skap lyden av knokklene og stønnene fra tusener av år i fangenskap er med å støtter opp egoets overbevisning at verden er så ond at det er best å bare bli værende bak de trekkfulle murene som det renner gammel svette av.
Sist endret av teleterkji den 29 Jun 2008, 14:31, endret 1 gang
Spørs hvordan man definerer ganning da... Jeg definerer ganning som en handling man gjør bevisst for å skade andre. Det jeg mener er at hvis man er bevisst på at det man ønsker er å skade andre er det ganning. Hvis ikke er det rett og slett ubetenksomhet. Skal være den første til å innrømme at det har kommet masse ubetenksomhet herfra
teleterkji skrev:
Nok er det din egen gand som har kommet tilbake. Når en sender ut sinte energier,tar de noen runder rundtomkring å når de ikke lenger finner noe å ødelegge vender de hjem til sin trofaste eier,for at han ikke skal gå tom for gan,og for å pine han (henne).
Ja så kan det OCKSÅ vara... och det är inte mer än rätt; Far man med dåliga ting, ska man banne mig, få smaka på dem själv också
Jag tror inte Viljesterk, att våra obetänksamheter gör så ofantlig skada... men helt klart ska man vara klar över sina tankar och gärningar.
Sitat:
Den man frykter mest,er seg selv,men i mangelvare på innsikt,er det fristende å tenke at det sitter noen onde sjamaner med pil å bue
Frykten i seg selv, kan skapa fantasi-monster... men frykt föder också och ger kanske också näring till den kontakt, man icke önskar.
Frykt for seg selv... ja den finns också och kan göra en del skada, även den.
Viljesterk skrev:
Spørs hvordan man definerer ganning da... Jeg definerer ganning som en handling man gjør bevisst for å skade andre. Det jeg mener er at hvis man er bevisst på at det man ønsker er å skade andre er det ganning.
Ja så ser jag det också... dessutom har jag fått ett entydigt svar när jag spurt mina hjälpare - jag HAR varit utsatt av noen som inte är jag själv. Och när två medium/healers upptäckt det hela, utan att jag behövt säga något... *kleberi-kleeeeeb* ....har jag blivit än mer bevisst om ATT det existerar och vad jag behöver göra, for att undgå slike ting.
I min mening är det dumt att säga att det inte finns - då lurar man sig själv, MEN man ska inte låta sig bli ett offer och tro, att man ingentig kan göra för att bli fri dritten. Man har själv makt å påverka.
I min mening är det dumt att säga att det inte finns - då lurar man sig själv, MEN man ska inte låta sig bli ett offer och tro, att man ingentig kan göra för att bli fri dritten. Man har själv makt å påverka.
Der oppsummerer du akkurat hva jeg egentlig prøvde å si
Jeg drømte om ,at sinte rev og andre små dyr gikk til angrep på meg når jeg skule ta dems bytte som lå halv råten i skogen. Jeg trengte bare noen bein av det kadaveret. Jeg drømte også om noen sjamaner som jeg kjenner ikke til men vet hvor de holder til,de hadde pil og buer. Jeg våknet av neseblødning!!!
jeg har vært utsatt for gand.
Klart dyra blir sinte hvis du prøver å rappe byttet deres. Da må du regne med å måtte kjempe.
Slik jeg tolker det, sier drømmen din at du motarbeider deg selv. Et aspekt av deg stjeler det som tilhører andre aspekter (dyreaspekter) og innbyrdes kamp oppstår.
Sjamanene representerer en mer opplyst del av deg, og de jakter på deg med pil og bue.
Kanskje du skulle gjøre som Ailo skriver om i denne artikkelen her...:
Neste natt ble jeg reddet fra gand. Drøm: jeg står midt i et landsby ,været preges av mørke skyer. Plutselig dukker det opp en kvitt sky på høyre siden av meg. Jeg ser på den og merker ,at det svirer mange og atter mange virvelvinder i den . Plutselig håpper den virvelvinden ut av skyen og jeg ser ,at det er egentlig er virvelvann (vann som snurrer rund som i tornadoen). Den tar opp farten og går tvers gjennom meg ,og når jeg snur hodet mitt for å se hvor den går videre ,så forsvinner den i et hvithus som er halvbegravd i jorden. Jeg vender blikket gjenn til skyen og ser en virvelvann til og en til og en til og jeg oppfater ,at kraften avhenger av antallet virvelvann i den skyen ,antallet virker uendelig. Jeg undrer meg på åssen så mange virvelvann har fått plass i den liten skyen.
Når det har vært over ,så begynnte jeg å lure på ,hvem som bor i den huset hvor alt dette tok veien til.
Da jeg gikk rund huset ,traff jeg på en dame og spurte henne om det,hun sa ,at det bor der en dame som driver med mye rart og er antagelivis en heks. Jeg vet hva du vil henne ,du vil lære det hun gjorde med deg! hi,hi og forsvant bort over veien.
Jeg tørte ikke å gå inn i huset og når jeg skulle sluttet runden rund huset ,så forsvant huset. jeg våknet.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet