Dato/klokkeslett: 18 Mai 2012, 05:09

Forumets hovedside » Sjamanens hjelpere » Svart magi.

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Onde ånder, negative energier og "plageånder"
InnleggSkrevet: 16 Mar 2011, 17:00 
Avlogget
Viderekommen
Viderekommen
Brukerens avatar

Jeg vil her referere en story jeg nylig har opplevd. Dere som frekventerer forumet her, er jo vant til litt av hvert, også "Mørke krefter", så jeg tror ingen her blir vettaskremte av det her. Men det er VIKTIG, slik jeg ser det, å få fram dette, ikke minst for å forhåpentligvis forhindre slike episoder i framtiden...ok, here we go:

ONDE ÅNDER, NEGATIVE ENERGIER OG ANDRE PLAGEÅNDER – FINNES DE?

Hvis noen spurte meg for 14 dager siden, ville jeg si: ”Jeg vet ikke....kanskje...kanskje ikke..”. NÅ vil jeg derimot si: ”Ja, de finnes. Absolutt”. Denne historien er som tatt ut av en skrekkfilm, men dette er ingen film, dette er virkeligheten, og DEN kan være atskillig mer skremmende enn en film.

Jeg ble involvert i dette da jeg fikk en henvendelse fra en dame, som her vil anonymiseres, Jeg kaller henne for ”Linda”. Når jeg leste det hun skrev og beskrivelsen av hva som skjedde med henne, så tenkte jeg at enten er dama klin gæern, psykisk sjuk, har sykelig behov for oppmerksomhet ELLER i verste fall....., så forteller hun sannheten. Det skulle vise seg at hun snakket sant ja.

Jeg snakket med henne over telefonen i en mengde samtaler, og hun ga alltid inntrykk av å være sterk psykisk, en oppegående dame og på alle vis – en normal person, som simpelthen ble utsatt for helt spesielle og negative krefter. Andre som også har snakket med henne om dette, trakk de samme konklusjonene. Det er ingenting som tydet på at hun var psykisk sjuk, ustabil osv., og etterhvert som tiden skrider frem, så får enkelte av oss i ”teamet” som jobbet med denne saken, erfare det på kroppen selv, at joda – det hun sier, det stemmer.

Hvordan startet det hele?

Hun forteller at problemene begynte for litt over en måned siden, dvs. i feb. 2011, med en sterk, ubehagelig mugglukt inne i leiligheta hun bor i, sammen med sin 3 år gamle datter. Etter hvert som tiden går, kommer også andre rare lukter og ”smaker” inn der, bl.a. får hun svovelsmak i munnen , kan lukte krutt, bålrøyk osv.

Samtidig føler hun seg til tider overvåket, og hun reagerer også litt på merkelige lyder i leiligheta, men klarer ikke og sette dette i forbindelse med noen ”åndelig aktivitet”. Men DET skulle snu seg.... En kveld ble hun plutselig ”invadert” av en sterk energi, som fysisk angrep henne. Energien angrep på forskjellige måter, og noen av de typer angrep som er registrert er bl.a. det at han går på for å klype henne, blåse luft i ansiktet hennes, tråkke henne på beina, den tok kvelertak på henne, og den viste også seksuelle lyster da den befølte henne og etterhvert også faktisk voldtok henne. Man kan jo bare forestille seg hvordan noe slikt må kjennes ut, å bli invadert av en usynelig energi, som man ikke klarer og fjerne. Den bare fortsetter og fortsetter og gjør som den vil.

Energien tok etterhvert ”eiendom” i ”Linda” og ga klart uttrykk for at han ”eide” henne og kunne gjøre hva han ville med henne. Den var også sjalu og tolererte IKKE at hun samtalte med andre mannspersoner. Da var den på henne og angrep henne med en gang. Merkelig nok gjaldt ikke dette for undertegnede. Enten så den meg ikke som en trussel eller så hadde den (merkelig nok) kanskje respekt for meg og ikke turte og angripe meg.

Det hele utartet dog i høy grad når energien så begynte og angripe ”Linda´s” 3 år gamle datter. Angrepene virket til å være av samme type og karakter som ”Linda” selv opplevde. DA fikk hun imidlertid nok og forsøkte å få hjelp. Hun kontaktet da undertegnede, og selv om jeg synes historien hun fortalte var helt vill, og som tatt ut fra en skrekkfilm, så virket hun såpass oppegående og troverdig, at jeg tvalgte og tro på det hun fortalte. Hun ga ikke inntrykk av å være en løgner, fantasimaker, psykisk sjuk osv.

Jeg var i sterk tvil på om det gikk ann å gjøre noe med denne energien fra avstand, en såkalt avstandsrensing. Siden vi bor langt fra hverandre, så var en ”avstandsrens” det eneste jeg kunne gjøre fra avstand, frem til man fikk reist opp til plasser der hun bor og gjøre en skikkelig rens der. Energien virket også til å være veldig sterk, og jeg hadde fra dag 1 en klar følelse av at her må flere sterke personer hjelpe hverandre, skal vi klare og bli kvitt den. MEN, jeg sa jeg kunne gjøre et forsøk og kanskje, hvis vi var heldige, kunne det hjelpe litt og roe ned ting litegrann, ihvertfall frem til at man kunne innfinne seg der fysisk og gjøre rensen på stedet.

Det gikk som jeg tenkte, fjernrensen hadde liten effekt.

Et lite rop om hjelp ble så lagt ut på en lukket Facebook-gruppe, og jeg tror vel ingen der heller har vært borti slike krefter før. Men i sympati med ”Linda” så sendte mange over både healing, engler og noen gikk inn som medium og forsøkte og fjerne åndeenergier og sende dem over i lyset. NORMALT sett ville slike ting fungert bra, HVIS vi hadde hatt med en vanlig ånd å gjøre, MEN jeg hadde en sterk, sterk feeling hele veien at dette ikke er noen vanlig ånd, og det vil ikke hjelpe samme hvor mye lys, healing og kjærlighet som sendes dit. Og intuisjonen min var korrekt.

Dagen etter at alle disse forsøkene på healing var gjort, så hadde energien vokst, og var sterkere enn noensinne. Plagene og angrepene var verre enn noensinne, og den angrep også datteren til ”Linda” i høy grad også. Dette begynte og bli MEGET alvorlig. Her hadde vi ikke råd til å gjøre flere bommerter, i verste fall kunne det blitt helt fatalt. Nå måtte man virkelig tenke strategisk og forsøke og gjøre de RIKTIGE tingene, vi hadde ikke råd til å gjøre feil nå.

Bl.a. tok jeg en tur på nettet og leste om noe som folk flest forbinder med eventyrhistorier og ville skrekkfilmer – nemlig demonbesettelse. Det finnes en hel del mengde historier fra den virkelige verden, som omhandler dette, og bl.a. filmene The Exorcist, The Entity og The Exorcism of Emily Rose, er alle basert på virkelige historier. Men kunne DETTE være en demon? Den hadde mange fellestrekk, oppførselen dens, angrepene, den seksuelle biten, det at den tok eiendom i Victoria og også angrep henne psykisk, for å gjøre henne svak og få henne til å overgi seg til han, være nær han og tilfredstille han når han ønsket det. De tunge luktene som hun merket i startet av dette, er også klassiske tegn på demoner. MEN, finnes det demoner? Eller hva er de isåfall? Jeg har ingen anelse hva en ”demon” egentlig er for noe, eller om de faktisk finnes, så dette var ikke lett og finne ut av.. Etterhvert konkluderte vi dog med at denne energien som plaget "Linda", IKKE var en demon, fordi den også viste noen medgjørlige trekk innimellom, og den virket heller ikke motivert av hverken hat eller ondskap, noe som er mer typisk ved andre kjente demon-angrep.

Denne energien her virket mer som om han anså mennesker og spesielt damer, som laverestående vesener, som han kunne gjøre hva han ville med, uten at han nødvendigvis hatet dem eller følte ondskap mot dem. Det blir litt som hvordan vi mennesker tenker på mauren. Vi går kanskje langs en maursti når vi går i skogen. Kanskje tråkker vi på maurene og dreper og skader hundrevis av dem. Men vi gjør det jo ikke av ondskap, vi bare enser ikke at de er der, og uten å tenke over det, så er vi plutselig blitt massemordere. Vi ser på mauren som et laverestående vesen, og dermed kan vi gjøre hva vi vil med den. SLIK tenkte også plageånden til ”Linda”, han kunne gjøre hva han ville med henne.

Men situasjonen eskalerte, time for time, og jeg var redd det kan komme helt ut av kontroll hvis ingenting fornuftig gjøre. HVA kan gjøres? Det er tydelig at å forsøke og sende healing, lys, kjærlighet osv. er helt bortkastet. Energien blir bare sterkere av det. Forsøk på å føre den over i ”lyset”, både fra avstand og også i ”Linda” sin leilighet, lykkes ikke. Energien bryr seg ingenting om det. Det virker nesten umulig og bli kvitt denne plageånden.

Jeg har dog en visshet om at hvis vi samler 3-4 sterke karer, så kan vi kanskje klare og drive den tilbake, men det MÅ gjøres på stedet der hun bor, dvs. i "Linda" sin leilighet. Men det er mye som praktisk må ordnes før en slik tur, og da slår det meg at det eneste fornuftige og gjøre er å sette opp et ”skydd”, en mur, en midlertidig beskyttelse – SPESIELT rundt den lille dattera til ”Linda”, fordi plageånden hadde vært på henne og angrepet henne mye det siste døgnet.

Vi ville ikke gjøre noen forsøk i det hele tatt på å forsøke og fjerne vesenet, rense det bort, sende det over i ”Lyset” osv., da vi allerede visste at det bare ville slå tilbake på oss selv, og gjøre vesenet ENDA sterkere. Derfor unngikk vi alle former for ”angrep, healing og rensning” på dette tidspunktet her, og KUN konsentrerte oss om å legge beskyttelse rundt ”Linda” og hennes datter.

I den anledning ville jeg samle sterke krefter, slik at beskyttelsen skulle bli sterkest mulig.

Foruten meg selv, så ”rekrutterte” jeg han som lagde tromma mi i tida. Han jobber bl.a. med ”Finne-runer” og jeg har erfart sterke krefter rundt han tidligere. Jeg fikk også med en Galdremester, som da driver med Norrøn og Islandsk magi, der man bl.a. ved hjelp av eldgamle rune-symboler og ”galdring” (der man resiterer ”trollvers”) skaper utrolig sterke krefter. Utover dette deltok også en samisk sjaman, som la på mer skydd dagen etterpå, og forsterket det vi andre allerede hadde satt der.

Underveis, mens vi jobbet med å sette opp dette ”skyddet”, så opplevde flere av oss at plageånden forsøkte og skremme bort vi som la opp skyddet. Det er tydelig han visste noe var i gjære. Hos Galdremesteren så opplevde han at det banket og smalt i huset, huset ristet, og han opplevde også direkte angrep på kroppen. Hos meg så ble 3 cd-plater kastet i gulvet, med høy kraft, så det smalt som et børseskudd i stua. Han som driver med Finne-runer opplevde også sterk motstand mot at vi satte opp denne muren. Det var tydelig at plageånden likte dette svært dårlig, men han fikk heller ikke gjort noe med det.

Iløpet av kort tid så viser det seg at beskyttelsesmuren vi har satt opp, faktisk fungerer. Det skjer ingen flere angrep mot ”Linda´s” datter, og selv om Linda selv fortsatt opplever angrep, så er de ikke så hissige og iltre som før. Det virker som det har roet seg ned litt. Dette gjør at vi styrkes i troen på at vi er på rett vei, og gjør ting riktig. NÅ gjelder det om å fortsette slik.

I flere dager jobbes det hektisk med å få alt på plass, slik at det blir klart til turen til Nord-Norge. Vi bestemmer oss fort for å bruke bil, selv om det tar lenger tid og er mer slitsomt enn fly. Simpelthen fordi vi har med oss mange ”remedier” og alt ville ikke fått plass på flyet. Når dagen endelig er kommet, så er både et reinsdyrhorn og eikeplater overlevert fra Galdremesteren, disse er inngravert med gamle trollruner. Han som lagde tromma mi, har sammen med sin kone, designet et personlig runesmykke er laget til ”Linda”, for beskyttelse mot plageåndene og også andre beskyttelsessymboler og krefter er klare for bruk nå.

Dessverre viser det seg så at Galdremesteren ikke kan være med, grunnet praktiske problemer relatert til egen sykdom. Dette er et stort tap for oss, fordi vi føler at Galdremesteren er veldig viktig i denne situasjonen her. Jeg tenker så hardt på hvem andre som kan involveres, og plutselig kommer jeg på at en venn av meg, som har spesielle evner, kan være rett mann. Hans evner går spesielt på dette med å se og snakke med åndelige hjelpere, i tillegg til evner innen klarsyn, telepati osv. Jeg tror bestemt han har evner som vil være til nytte her.

Etter over 1500 kilometer i bil, fra Trysil til Nord-Norge, ankommer jeg og min kamerat, heretter bare kalt ”Ulv” ENDELIG plassen der ”Linda” bor. Reisen oppover tok over 18 timer med mer eller mindre kontinuerlig kjøring, ingen søvn, så ja – vi er slitne, men vi har ingen tid til å hvile, HER må det jobbes!!

”Linda” er en tur i byen når vi ankommer leiligheten der hun bor. Vi bestemmer oss for å ”scanne” området litt og går en liten tur rundt leiligheta for å se om vi kjenner noen energier. Gjennom hånda så kjenner jeg en trykkende, litt prikkende energi, ikke veldig sterk, men det er helt tydelig at det er ”noe” der. ”Ulv” bekrefter dette da han kjenner de samme tingene som meg. Men ingen av oss føler noe ondskap eller hat på stedet.

Etterhvert ankommer ”Linda” og vi går inn i leiligheta, og får gå litt rundt og kjenne på energiene der. Etterhvert konkluderer vi med at de sterkeste energiene er konsentrert i umiddelbar nærhet av ”Linda”. Dit hun går, så følger energien etter. Energien kjennes ganske intens ut, prikkende og strålende, og den omringer henne overalt. Det virker helt klart som om energien er relatert til henne og IKKE relatert til leiligheten, dvs. den er IKKE stedbunden, men heller ”personbunden”.
Energien kjennes ut som den formidler forvirring, desperasjon, eiesyke, maktfølelse, sinne og et hissig temperament, men igjen føler vi ikke direkte ondskap eller hat, og teorien om at dette kan være en demon, ser ikke ut til å være riktig. Den må være noe annet, men hva da?

”Ulv” tar også inn beskjeder og ”vink” fra en hjelper til ”Linda”, en hjelper som forsøker og gjøre henne oppmerksom på at han er der for å hjelpe henne. Det kan skje i form av fingre som stryker henne kjærlig over hånda, eller andre positive tegn. Vi får klarhet i at denne hjelperen nok er en tidligere nær bekjent av Victoria, som omkom etter en brannulykke for en del år siden.

Det kan virke som om hjelperen forsøker og trøste henne og yte den hjelp den kan, MEN han klarer ikke og ta bort ”uvesenet” alene, så det er her vi må trå til.

Undertegnede og ”Ulv” diskuterer saken med Galdremesteren over tlf. Dessverre får vi ikke tak i vår samiske sjamanvenn , og senere viser seg at han sitter værfast et sted oppe i fjellet i Finnmark. Han kommer seg ingen steder, og dermed må vi fikse dette selv. Presset øker...

Vi hadde også på et tidligere tidspunkt diskutert om en gammel ”torgplass” nedenfor ”Linda´s” leilighet, kunne huse ”mørke energier”, evt. energier som var blitt vekket opp av noen, bevisst eller ubevisst. Andre teorier gikk ut på om hun kunne ha blitt gannet av noen kyndige innen samisk sjamanisme, ELLER om noen uforvarende og ubevisst kunne ha sendt på henne denne energien i et øyeblikks sinne eller frustrasjon. Vi fikk ingen av disse tingene til å stemme.... så hva var løsningen?

Jeg bestemte meg for å sjekke energinivået til ”Linda” i kronechakraet og pannechakraet, (Det Tredje Øyet). Hun hadde ganske høy stråling i kronechakraet, men når jeg holdt hånden foran pannechakraet, så tok det HEEELT av. Hun hadde MASSIV utstråling der, og hvis hun gikk rundt som dette til daglig, så var hun som en enorm selvlysende antenne, som tok inn alt mulig rart fra åndeverden. Det blir litt som å sette en 10 000 watts arbeidslampe opp på hodet ditt og la den lyse rett opp i Åndeverden. Åndene tiltrekkes av den som møll til lyset, og det er ikke dermed sagt at det bare er ”snille energier” man trekker inn. Døra er vidåpen, ENHVER kan gå rett inn! Og det var det som nok hadde skjedd her også.
Vi konkluderer at fordi ”Linda” er så vanvittig åpen i sitt pannechakra, så har hun trukket til seg alle slags åndeenergier. Hun har heller ingen kunnskap om ”jording” og ”bakkekontakt”, og dermed er det fritt fram for disse vesnene, som mer eller mindre, kan gjøre som de vil. Det er heller ikke snakk om at hun har bare EN ånd rundt seg, eller EN skapning, men det er flere. De kommer og går hele tida, så lenge ”lyset” står på, så er ”Linda” som en magnet for disse kreftene, og de bare MÅ komme nærmere og undersøke henne.

Vi tre karene som skal forsøke og fjerne dette, er da undertegnede, vår venn ”Ulv”, samt Galdremesteren. Vi planlegger i detalj hvordan vi skal gjennomføre en seremoni som forhåpentligvis kan drive ut plageånden for godt. Vi tror nå vi har noenlunde klarhet i hvordan han har kommet hit og hvordan vi skal kunne fjerne han. Det virker som om han har slått seg til i ”aurafeltet” til ”Linda”, der har han klort seg fast og han slipper IKKE taket for alt i verden. Han sitter veldig hardt og jeg har en feeling av at dette kan bli tøft.

Vi legger ut noen av de magiske ”trollgjenstandene” vi har med oss, og Galdremesteren åpner ”showet” med å begynne sin galdring hjemme hos seg selv. Mens han jobber med dette, så blir han jevnt og trutt angrepet av den negative energien der nede, selv om dette skjer langt unna Alta. Det er snakk om fysiske angrep på kroppen, samt andre fenomener, som banking og lyder i huset osv. Han jobber med galdringa i nærmere 30 minutter før undertegnede ifører seg ”trollklærne” og klargjør tromma og de andre magiske gjenstandene jeg har med meg. DETTE kan bli tøffe saker, men vi kan ikke gi oss før vi er ferdige, uansett hvor lang tid det tar.

Jeg bruker som regel tromma i husrenselser, fordi jeg opplever at den renser kjapt og effektivt. De fleste ånder bruker og forsvinne ganske så fort når tromma kommer frempå, og DET gjør de nå også, alle sammen, UNNTATT vår venn Plageånden.... DETTE er en gjenstridig kar ja..

Heldigvis har jeg flere midler enn bare tromma og ty til, og jeg må frem med disse gjenstandene. Samtidig intensiveres galdringen fra Galdremesteren og ”Ulv” har da fått oppgaven med og holde en telepatisk kontakt med Galdremesteren, slik at på et gitt signal, så vil Galdremesteren overføre galdringen VIA Ulv, og den vil dermed effektivt kunne ”nå fram” også der oppe i Nord-Norge, som vi er. Både ”Ulv” og Galdremesteren opplever massive angrep av energien, mens de jobber med dette, de føler det som de regelrett får juling der de sitter. Det beskrives i ettertid som slag på kroppen, men det kjennes ikke ut som vanlige slag, som når en levende person slår en. Disse er mer ”utflydende” og resulterer i at man kjenner seg totalt utslitt etterpå, med store opphopninger av melkesyre i musklene i kroppen. Slagene kommer veldig raskt på hverandre, og også samtidig, over flere deler av kroppen på en gang.

Men merkelig nok, meg angriper den IKKE i det hele tatt. Ikke en gang når jeg bevisst provoserte den ved et tilfelle tidligere på dagen. Da ville jeg se om den hadde ”guts” til å angripe meg, og jeg inviterte han til å kjøre på og angripe meg, men neida, DET turte han ikke. Jeg fikk dog kjenne på energien hans, og han var der, men nei, ingen angrep... hvorfor ikke? Jeg visste ikke, men jeg gjettet at han rett og slett ikke turte, antageligvis pga. de sterke kreftene jeg er omgitt av, i form av åndehjelpere og magiske gjenstander.

Utdrivelsen er seig, hard og vanskelig. Jeg bruker tromma de første 20 minuttene og opplever at grepet til Plageånden, inn i auraen til ”Linda”, nok løsner noe, men den nekter og slipp taket. Jeg funderer på om jeg må tromme enda mere, men så plutselig får jeg en ”beskjed” i hodet, sannsynligvis fra en av åndehjelperne mine, om at NÅ er det nok tromming, nå skal vi gjøre andre saker.

Jeg har flere magiske gjenstander med meg og disse blir sentrale i neste ledd av utdrivelsen. Og sakte, men sikkert – ”skjæres” Plageånden vekk fra ”Linda´s” aura. Denne krabaten er fryktelig tung og få vekk, men til slutt så begynner han og miste kontakten, idet jeg avslutter første del av seremonien, med littt salvierøk i rommet, så begynner han og trekke seg vekk. I det vinduet åpnes for å slippe ut røyken, så bokstavelig talt, flyr han ut av vinduet, sammen med røyken. Plageånden har fløyet, tilbake der han kom fra.

ENDELIG ser det ut til at han er borte. Når røyken fra salvien letter opp etter en stund, kjennes leiligheta frisk og god ut. Det er lett å puste, og ingen tunge energier er rundt en. ”Linda” kjenner at plageånden hun har levd med i over en uke, natt og dag, nesten uten søvn – nå ENDELIG er borte.

Alt har vært prøvd fra mange som ville hjelpe til, fra healing, til å sende ånden over i ”Lyset”, sende kjærlighet og engler osv. ”Linda” har selv også prøvd saltvann på kroppen og i kroppen, kors, bibler, salmebøker osv. Ingenting har hjulpet, ånden har nektet og forlate området, og den vokste seg faktisk sterkere i perioden den fikk ”healing” eller ble forsøkt sendt over i ”Lyset”. Det eneste vi opplevde som hjalp her, var å settet opp en ”beskyttelse”. Det ble gjort med runer, kraftdyr, samt en ”vokter”, som vi sendte oppover. Ånden virket redd for galdringen og runene, og jeg VISSTE den også sterkt ville mislike en del av de tingene jeg har med og benytter meg av.

Seremonien vi gjorde, sendte ånden tilbake dit den kom fra. Tilsammen var vi som gjorde dette, en ENHET. Vi var STERKE, vi var SAMMEN. Om DU skulle havne borti lignende saker i fremtiden, gjør ALDRI et forsøk på å drive ut denne type energier alene. Sannsynligvis går du på skikkelig smell, du vil bli angrepet av ånden, og er du ikke tilstrekkelig beskyttet, så kan det bli problemer. Stikkordene her var å gjøre ting RIKTIG, i RETT rekkefølge, og holde sammen, uansett hvor sterke angrep vi fikk på hverandre, for DET fikk vi. Både Galdremesteren og ”Ulv” var utslitte av all julingen de hadde fått av vesenet. Personlig var jeg mest sliten ”psykisk”, fordi det hadde vært en påkjenning og holde fokus og konsentrasjon oppe, så sterkt, over lengre tid. Men kort tid etter udrivingen var energinniåvet hos undertegnede på topp igjen, og glad var jeg for det.

Etter selve renselsen, så utplasserte vi beskyttelsesymboler over hele leiligheten, samt at ”Linda” og datteren også får dette. Jeg underviste henne i hvordan hun skulle jorde seg og få bakkekontakt, og dermed balansere chakraene og ”dimme” lyset i pannechakraet, som jo hadde lokket åndeskapningene dit. Dette er MEGET VIKTIG kunnskap, som vil kunne forhindre at hun utsettes for slike angrep i fremtiden.

HVA var så dette ”vesenet” som plaget ”Linda”. Vi gjorde våre konklusjoner mens vi var der oppe i Nord-Norge. Vi har noen tanker om det....

1. Vesenet var IKKE en vanlig ånd, dvs. ånden etter en avdød person. Da hadde han forsvunnet på et langt tidligere tidspunkt under utdrivelsen. Erfaringsmessig sett så forsvinner de fleste ånder ganske raskt når tromma taes frem.

2. Vesenet var IKKE en ”demon” eller noe som var ”gannet” på ”Linda”. En demon ville vært betydelig mer hatefull og ondskapsfull. Vi opplevde denne skapningen mer som en ”hissigpropp”, ikke motivert av hat, men en som ville være med henne, selv om han bare så på henne som et ”leketøy”, som han kunne gjøre som han ville med. Ganning utelukket vi også, fordi da ville ikke ”Linda” kunne snakket til ”ånden” og roet han ned og hindre overgrep innimellom, noe som hun gjorde, spesielt når ånden forsøkte og gå på hennes datter. Så ”Linda” kunne til tider roe han ned litt, og selv om hun ikke kunne kontrollere han, så virket det som om han innimellom trakk seg tilbake og ikke var fullt så pågående hele tida. En demon ville vært mye mer aggressiv og voldelig.

3. Vesenet var ikke stedbunden eller relatert til svart magi etc. Det er en gammel torgplass i nærheten av der ”Linda” da bor, og på denne plassen har folk møttes i uminnelige tider og handlet/solgt sine varer. Det sies også at noen har bedrevet svartekunster der. Vi fikk dog ingen sammeheng opp mellom vesenet og denne plassen. Dette var en interessant teori FØR vi ankom Nord-Norge, men når vi omsider kom dit, så så vi at dette ikke stemte. Vesenet var ikke stedbundet, men personbundet – til ”Linda”. Og det fulgte henne overalt hvor hun gikk.

4. Vesenet utviste eietrang og sjalusi mot andre mannfolk som ”Linda” evt. snakket med. Da kom angrepene. Den ville ”eie” henne og ha henne som sitt ”leketøy”, bruke henne som han selv lystet for.

5. Vesenet lot til å frykte spesielt Galdringen. Den fryktet også undertegnede, da den aldri angrep meg eller viste tegn på fiendskap mot meg. Den holdt seg unna, trakk seg unna og var ”stille og rolig” i nærheten av meg.

6. ”Linda” har en enorm utstråling fra pannechakraet, også kalt ”Det Tredje Øyet”. Vår teori er at fordi hun har denne utstrålingen, så vil åndene og andre skapninger, lokkes til henne. Hun hadde heller ingen kunnskap om hvordan å balansere chakraene eller hvordan å jorde seg. Dermed har hun ikke hatt nok ”bakkekontakt” og beskyttelse for å stå imot disse åndene og andre skapningene som trakk som fluer til henne, pga. hennes åndelighet.

7. Vesenet kan komme fra en annen dimensjon, kanskje det har levd på en annen planet, eller simpelthen er det et åndevesen som mener det er på et langt høyere nivå enn oss mennesker, og at det dermed ikke bryr seg særlig om hva vi mener og tenker, litt slik som mennesker kanskje føler deg i forhold til mygg, maur og andre insekter. Vi ”hater” dem ikke, men det koster oss heller ikke en kalori og drepe hundrevis av dem, hvis vi vil det. Dette blir spekulasjoner, men det KAN være noe som kan være verdt og se nærmere på....

Det vi har lært av dette, er dog MEGET viktig. Og her bør ALLE høre etter. Skal du bedrive åndelig selvutvikling, så skal du være MEGET forsiktig. Du skal VITE hva du gjør, gjør du ikke det, så ser vi her hvordan det KAN gå.

Folk som enten ER åndelige eller jobber med å bli enda mer åndelige, MÅ trene på de grunnleggende og viktige tingene FØRST. Dette er da det vi kaller for ”bakkekontakt” og ”jording”. Ved å ”jorde” seg, så gjenoppretter man kontakten med selve planeten, man balanserer chakraene, fordi kroppen følger eneriger, som igjen følger tanken. Er tanken i ”bakken”, så følger energien etter. Man fjerner på det settet overflødig energi fra hodet og ”jorder” energien. Da balanserer man chakraene og er man i indre balanse, så har man ingenting og frykte fra åndevesener.

Man kan også regulere og trene pusten, og samle pust/energi i ”Tan Ti´en”, et chakra som sitter i nedre del av magen, 5 cm ned for navlen, noen cm. Inn i kroppen. Pust inn i chakraet (gjennom nesen), utvid magen mens du gjør dette, og pust så rolig ut igjen (også gjennom nesen), og la magen synke inn igjen. Denne typen pust/meditasjon vil også sende energien til chakraet i magen, et område som er ”midt” på kroppen, og dermed balanserer man underkroppen og overkroppen, man styrker båndet til det ”jordiske”, og man jorder seg også bedre.

Feilen mange gjør, er at de setter et voldsomt fokus på å sende energi til pannechakra og kronechakra, mens de helt glemmer og ”jorde” seg. Noen ”lever” også i åndeverden 24 timer i døgnet, ved at de hele tiden tenker på den, forsøker og kommunisere med den, leser bøker om den, ser tv-programmer osv. De tar ALDRI fri fra Åndeverden, men er pålogget der 24/7. Dette fører til en ”overload” av energi i de krone-/pannehakra og det er som å slå på en bryter, der en lyspære på 10 000 watt skinner rett opp i åndeverden. Og dermed er ”veien” åpen for alle åndeskapninger til å tre inn i denne verden her, innta ”verten” slik de selv vil, og i verste fall – både plage, skremme, torturere og voldta ”verten”. Jeg tror ikke mange her har særlig lyst til å oppleve slike ting, men gjør da de VIKTIGE, GRUNNLEGGENDE øvelsene FØR du begynner og vektlegge den åndelige utviklingen. Har man ikke grunnmuren på plass, så vil huset rase sammen som et korthus, når det virkelig tar av.

Det er også slik at det er stadig flere som blir født med sterke, åndelige evner, og vi har flere og flere som interesserer seg for å utvikle disse evnene. Jeg tror dette problemet med ”plageånder” er mer utbredt enn man tror, men at mange som opplever dette, blir lagt inn på psykiatriske sjukehus, fordi hvis angrepene er kraftige nok, og pågår over tid, så vil alle knekke sammen, før eller senere. Har de ingen til å hjelpe seg, så er tunge medisiner den eneste løsningen, for å døye smerten og angrepene som skjer.
Etterhvert som stadig flere ”åpnes” opp åndelig sett, vil man se flere og flere angrep fra disse ”plageåndene”. Det er MANGE innen det alternative miljøet som ikke eier bakkekontakt i det hele tatt. De vet ikke hvordan de skal jorde seg eller balansere sin indre energi, fjerne gamle traumer eller heale seg selv. DETTE er et stort problem, og jeg er redd mange vil gå på en kraftig smell på grunn av denne mangelen på trening av basiskunnskapen.

Hva er så "symptomene" på nærværet av en slik "Plageånd"?

Opplevelsene kan starte med at man hører merkelige lyder der man bor, dunk, smell, steg osv. Det kan komme plutselige, ubehagelige lukter (svovel, røyk, mugg osv.). Man vil sannsynligvis også føle seg overvåket. Dette er da symptomer som skjer FØR selve angrepet finner sted. Så se på det som indikasjoner på hva som evt. er underveis.

Når selve angrepet tar til, så kan det skje både psykisk og fysisk. Fysisk vil man kunne kjenne det som en ”klo”, som tar tak i en, og som ”sitter fast”, gjerne i rygg-, nakke- eller skulderområdet. De tilfellene jeg har sett, har dette fellestrekket.

Det kan også skje fysiske angrep i form av at man blir kløpet, ånden ”blåser” en i ansiktet f.eks., man kan oppleve å bli slått, tråkket på tærne, eller til og med invadert, dvs. at energien går INN i kroppen til den som er angrepet. Det er ikke uvanlig at den også forsøker seg seksuelt. Spesielt i tilfeller der en ”mannlig” ånd har invadert og angrepet en kvinne. Det virker generelt som om det i all hovedsak er kvinner/jenter som utsettes for slike angrep, selv om nok også menn kan bli plaget med det, men neppe i like stor grad.

Voldtekt høres drastisk ut, men JA – det skjer. Man blir fysisk invadert og voldtatt av ”plageånden”. Dette kan skje gjentatte ganger, og i tilfellet med ”Linda”, så gikk også vesenet på hennes unge datter og plagde henne på samme viset.

Dette er svært traumatiske og forferdelige opplevelser for den det gjelder, og ettervirkeningene vil være de samme som for folk som har opplevd dette i det virkelige livet, dvs. fysisk. Man vil i ettertid bli svært engstelig, redd, oppleve å få ”noia” innimellom og frykter at energien skal komme tilbake og ”forlyste” seg med en igjen.

Slike ”plageånder” kan fjernes. Det er dog IKKE lett. Det virker som de sitter svært hardt, og har ”boret seg” inn i auraen til offeret sitt. Og det skal MYE til før de forsvinner. De bryr seg ikke om noen forsøker og føre dem over i ”Lyset”, gi healing, sende kjærlighet osv. DET gjør dem bare mer irritert og ENDA sterkere. Det kan faktisk virke som de vokser i styrke når noen forsøker og sende f.eks. healingenergier til den som er angrepet. Bibler, salmebok, kors, saltvann osv., har også lite/ingen effekt.

Det eneste man kan gjøre, om man er angrepet, er å få noen til å sette opp en ”vegg”, som kan beskytte en litt. Det er en ”psykisk barriere”, som vil gjøre det vanskeligere for plageånden og trenge igjennom. Dette ble gjort med datteren til ”Linda”, og angrepene mot henne avtok kraftig etterpå. Skyddet så ut til å fungere veldig bra. Men det var flere av oss som satte det opp, så jo flere som kan gå sammen og lage beskyttelse, jo bedre er det.

Men som sagt, forsøk aldri selv og ”drive” ut plageånden, forsøk ALDRI og sende den over lyset, eller gi healing/kjærlighet osv. DET bare tirrer den enda mere, og gjør situasjonen enda verre for den som er plaget med dette her.

Skal man fjerne en slik energi, så må man gå sammen. Det må til flere sterke krefter fra flere personer, skal man komme noen steder med det her. Det virker som ”gamle krefter” i form galdring og sjamanisme, fungerer bra ihvertfall, men her kan selvfølgelig også andre metoder kanskje benyttes. Gjør dog en GOD RESEARCH før man setter igang og gjøre noe som helst av tiltak. Ha respekt for disse kreftene, de er ingenting og leke med, og i verste fall vil du selv oppleve angrep fra energiene.

Jeg tror vi har funnet en god metode nå for å fjerne disse skapningene og vi vet hvordan vi skal forhindre dem i å få innpass i vår verden. Jeg håper mange kan ta lærdom av dette her, og gjøre sin åndelige utvikling på en TRYGG OG GOD måte, der basistrening og ”jording” er hovedelementer i treninga.

Topp

Innleggets emne: Re: Onde ånder, negative energier og "plageånder"
InnleggSkrevet: 17 Mar 2011, 11:04 
Avlogget
Virtuell sjaman!
Virtuell sjaman!
Brukerens avatar

The holy ghost,eller det hellige spøkelset kaller de fantomet som
knaker i veggene her.Mange har prøvd å drive det ut-vekk-men det kan se ut som om dialog med denne sværingen hjelper best,aksept av at nærværet er endel av å være åndelig åpnet,og kunnskap om at mange før oss har opplevd både besettelse og galskap i kjølvannet av Åndens vilje.

Før i tiden kunne folk bli mistenkt å ha en demon i seg
og så ble de forfulgt og pint av overbeviste "medmennesker".
Senere har vi lært at det ikke dreide seg om en demon,men den hellige ånds nærvær,som kan bli oppfattet som djevelsk om man overbeviser seg selv og andre rundt oss grundig nok.
(gjerne med spesielle effekter som tungetale og rasling med skjell bundet til en snor)

Den hellige ånd kan anta de skikkelser man frykter mest
som djevelen,onde ånder troll og poltergeists
Derfor skal man ikke frykte den hellige ånd men venne seg til nærværet og fortelle andre om denne usynlige kjempen
som vandrer gjennom folk å land.

om den som er besatt av den hellige kan lære seg å be
og godsnakke med vesenet som har tatt bolig
så kan også den besatte lære seg å leve med ånden (e)
og slik endre motgang til medgang med usynlige hjelpere som
støtte spillere.

Intressant og utfordrende å lese om dine opplevelser Mrlee.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Mar 2011, 13:17 
Avlogget
Viderekommen
Viderekommen
Brukerens avatar

Så du har også selskap av en ånd hjemme Teleterkji? Er den ubunden eller har du "invitert" den selv? :)

Jeg har selv mange ånder innom hjemme her, og har mange sterke åndehjelpere rundt meg, til enhver tid. De andre kommer når jeg kaller på dem (som regel ihvertfall, hehe), i forbindelse med healing, rensing osv. Men noen ånder som er ubudne og som plager meg, har jeg IKKE. Og ikke vil jeg ha det heller.

Om du kan leve med din "plageånd", så går kanskje det bra. Om han er veldig plagsom, så går det ann og drive han ut, men og sende han over til "lyset" og "mate" han med healing og engler og kjærlighet og hele den pakka der, DET fungerer neppe. Han må i såfall sendes i retur dit han kom i fra. Det er mulig, men det krever innsats fra flere sterke personer samtidig. Det er lite sannsynlig at EN person alene skal klare og ta den bort, med mindre denne personen er EKSTREMT sterk og kraftfull.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Mar 2011, 13:30 
Avlogget
Virtuell sjaman!
Virtuell sjaman!
Brukerens avatar

Hei igjen Mrlee

Ja eg har store ånd på besøk fra tid til annen.
ånden som går,en har eg aldri invitert,men snarere lagt merke til
ved en spesiell anledning.
Og når en har fått et glimt,så har man også et holdepunkt,når den kommer,og den er svær,eg snakker om naturkrefter her,som er større en ein klarer å forestille seg.

Store ånd plager meg ikkje meir en det fantasien min klarer å regissere.
Eg skjønner den biten der,men eg skjønar at ikkje adle skjønar
den biten der,like lett,og at me lever i ei tid der sjela ånda og gud er blitt så framandgjorte,at når me endeleg opplever åndelige fenomen
så er det straks noe ondt-farleg som er på ferde,noe som man må verne seg mot
og drive ut med alle midler.

Sist endret av teleterkji den 17 Mar 2011, 13:51, endret 1 gang

Topp

InnleggSkrevet: 17 Mar 2011, 13:50 
Avlogget
Viderekommen
Viderekommen
Brukerens avatar

Skjønner. Det høres uansett ut som "din" ånd er ganske så anderledes enn det som undertegnede skriver om ovenfor her. Der snakker vi om en negativ energi som systematisk invaderer ei dame, tar kvelertak på henne, klyper henne, "voldtar" henne, utøver pyskisk tortur, går på hennes 3 år gamle datter osv. osv. En ganske så "nasty" figur med andre ord.

Naturenergier er helt anderledes. De kan være veldig kraftige og iblant drive med litt "hyss", men slik jeg har erfart dem, er de totalt anderledes enn denne "plageånden" fra historien jeg skrev om her.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Mar 2011, 13:53 
Avlogget
Virtuell sjaman!
Virtuell sjaman!
Brukerens avatar

naturkrefter driver med litt hyss

ka syns du om jordskjelv i japan
mange mennesker mister sitt hjem og dør
er det bare et hyss ?

Mennesker undervurderer naturen og sinnets krefter
det er den vanlige visa
og den spilles overalt

Man kan utmerket godt være sin egen plage ånd
uten å være bevisst på det.
Om noen skulle gjøre en bevisst på det
vil man nok reagere meget sterkt og gå i forsvar.
Slikt vil man ikke høre,ikke fra noen.
Oftest er det greiest å kunne skylde på djevler og demoner
de er liksom alltid der tilgjengelige når verden går imot en.

Eg støtter opp om arbeidet dere gjør,og ber om at Linda får fred med seg sjølve.

mvh.Telekineseren som engang var besatt av selveste PAzuzu
(kongen av luftens onde ånder).

Sist endret av teleterkji den 17 Mar 2011, 17:42, endret 5 ganger.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Mar 2011, 14:04 
Avlogget
Viderekommen
Viderekommen
Brukerens avatar

He he, jeg skal ikke komme med noen "analyse" av dine opplevelser, simpelthen fordi jeg ikke vet nok om dem. Ja, naturkrefter er sterke krefter, DET er det ingen tvil om. :)

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 

Forumets hovedside » Sjamanens hjelpere » Svart magi.

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: