Føler meg ganske elendig om dagen. Vil ikke være sammen med andre mennesker - Prøver bare å unngå de jeg treffer på, sitte alene og tenke og gruble på morgendagen og hvor elendig den også kommer til å være. Frykten for å være sammen med andre mennesker og den uroen inni meg har blitt verre - igjen... Jeg som skal reise i morgen også
Noen som kan heale meg før jeg drar så turen ikke blir like elendig?
Du ofrer deg selv til din frykt? Utfordringen er bra . Hvis du innstiller deg på ,at du gjør ting som om det skal være det siste du gjør. Om hver eneste dag kan bli den siste dagen i ditt liv.
har sendt deg sitvasjons Healing, det er så mye nye energier om dagen det sliter på flere ta fram din indre styrke å glede over turen det positive, du burde reise når du føler det er riktig tidspunkt ha en deilig sommertur klem bast
Takk for svar folkens Problemet er at jeg har vært sånn sia barndommen, har aldri klart å overvinne "meg selv" på en måte... Har hatt mange vonde opplevelser på veien som har påvirket meg sterkt - Og nå de siste ukene som jeg har følt jeg har funnet tilbake litt av meg selv og trodd jeg kom til bli bedre og bedre - Så vet jeg ikke helt lenger. Men har fortsatt håp. Gir aldri opp selv om jeg har vært veldig langt nede. Har trodd jeg skulle klare alt på egenhånd, men innså etter hvert at jeg trengte hjelp. Har vært innom mye greier de siste årene, eneste som har hjulpet for meg er etter de to gangene jeg har vært hos en healer. Etter det har jeg følt meg sterkere. Håper virkelig på gode tider nå fremover - Noe annet vet jeg ikke om jeg klarer
Begynner forresten på skolen igjen nå til høsten etter at jeg ikke klarte mer og tok en pause. Føler meg ikke like klar som jeg var for 1 uke siden - Håper det forandrer seg
Sist endret av sjeleglad den 19 Jul 2008, 22:48, endret 1 gang
I artikler på hoved siden er det masse råd og selvhjelpende tekniker og sikkert masse på sonen hos medlemer. Kansje det er vanskelig å finne fram til den rette metoden i forhold til ditt problem. Men når du først finner det ,så er det bare kaste alt annet vekk og sette i gang. Jeg ville lette i Ailos sine artikler etter hjelp ,om jeg var deg.
Vil virkelig ,at du skal klare deg . sender deg gode tanker .
Kjære sjeleglad, håper turen til London har gitt deg andre ting å tenke på,men den snikende fortid innhenter deg kanskje. Du skal ikke være redd,jeg vet hvor vanskelig det er,det samme har jeg opplevd, en gang i barndommen og en gang her som voksen. Ofte føler jeg de tingene skjer når vi ikke får leve ut vårt liv der å da uten trygghet...vi føler oss ikke trygge. Kan det være noe her.??Vi blir undertukket.,av noe som har utløst dette. Det er frykten,er det mulig du er inni en periode som din barndoms minner har kunnet utløst?? Vi må grave,hvis vi leter så finner man svaret,men svaret ligger i deg. Føler med deg. Det er ikke sikkert jeg har rett, men vil prøve å hjelpe. mine tanker er med deg
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet