Heia! Kan det ha noe med hvordan man bruker/omsetter den kreative skapertrangen i segselv. Har selv alltid vært kjent for min kreativitet, men hatt tørke i 2 år nå..! For min del er det som om før jeg ble bedre kjent med evnene mine som jeg hadde som barn man la på hylla litt i oppveksten, så tegnet jeg ofte åndelig inspirerte bilder for å få kontakt med den delen i megselv og formidle det ut på en måte. Men etter jeg har trent mye på evner osv, så kan det hende at den mentale kreative energien kanaliseres mer ut i form av praktisering av evner? Man skulle gjerne tro man ble mer inspirert i slike sammenhenger, men mye har for meg føltes "for stort" til å kunne tegnes ned på et ark om du skjønner. Har selv også fått tilbake litt den samme gnisten i det siste og føles bra å få det ut gjennom hendene, glad for at du også opplever gleden av det igjen for det er så deilig når det bare strømmer ut

Hadde også en sperre for å tegne ned de negative tingene lenge, men endel av hjelpen har vært å ikke holde tilbake på hva jeg synes er greit å ha som inspirasjon og bare ta den helt ut. Og hørt mye om slike sperrer på folk sin "vei inn" i det spirituelle så jeg tror det er helt vanlig.