Nå altså, er jeg blitt møkkalei.....Jeg har prøvd det meste for å ikke la meg påvirke av mine "samboere/husverter/nabolag"
Det er spesielt en person som bærer så mye innvendig undertrykt raseri som blir plutselig projisert ut rundt de mest dustette småting.
Jeg har prøvd å ignorere, trekke meg unna og være mest mulig stille men jeg kan ikke ødelegge hele miljøet med å spre min frustrasjon oppi sinnebøtta her i huset heller. Egentlig vil jeg bare få lov til å ha ro og fred på det lille rommet som jeg betaler for å leie. Og føler at det blir litt vell mye "nærhet i relasjonen" samtidig som jeg merker at jeg blir sint med en gang dem kommer hjem fra jobb....da dem er borte har jeg det bra........................
Føler at måten deres å være på og kommunisere på er prega av en del forsvarsmekanismer og jeg orker ikke være en del av det lenger.
Jeg pleier å sitte ute på trappa hvor det er sol, men flyttet en benk til baksiden for å komme meg unna nylig, men der er jeg rimelig sikker på at det er et hartmanfelt eller jordstråling eller noe, jeg våkna av å føle meg helt elendig da jeg lå i telt der en gang, og holdt på å spy, katta liker seg selvfølgelig godt der som er et annet tegn, og jeg blir svimmel og uklar av å stå der...skal jeg være nødt til å gå langt borti granskauen for å sette meg hver gang jeg skal ta meg en røyk?
Det er så mye fokus på "deres hjem" føler jeg, hver gang jeg "hevder meg" med å sette en søppelbøtte på badet etter rote EN ting, hvor DEM roter en hel haug til vanlig, blir det tatt opp som om dem prøver å oppdra meg eller noe, dem har jo to barn ellers så dem burde klare seg med det. Hva kan jeg gjøre for å beskytte meg? Jeg brenner salvie i ny og ne men det også blir jo "tatt opp"...-Det lukter så rart her i gangene...Hahahah. En annen ting er at dem ikke tar hensyn til at jeg må høre på all støyen dems når dem TRAVER i gangene, plystrer høyt og synger korpsmusikk, for det er jo noe ALLE liker???
Kjefter på ungene sine høyt når jeg sitter å prøve å finne roen og slappe av....Men at jeg GÅR PÅ DO om natta slik at dem våkner av smellen i døra, DET er plagsomt..!? Jeg har prøvd å anntyde ting og ta opp småtterier, men da ser han på meg med himlende øyner og blir rød i trynet og på randen av annfall.....Jeg er lei av å spille så utrolig fornøyd men dem takler ikke konfrontasjoner??? TIPS?!? RÅÅÅÅÅÅÅÅD?!??!
Bare for å ta et lite eksempel...
Dem roter utrolig noen ganger på kjøkkenet, som jeg også skal PRØVE å bruke. Store hauger av uvaska ting OVERALT etter baking osv. Dem går stadig å unnskylder seg for det med et smil.
Men dem detter ut på at JEG bruker mugga til å tømme vannet i trakteren fordi det kan bli "spor av kaffe i dingsen".....
Og i går tenkte jeg, siden søppelposen hadde gått istykker i søppelbøtta mi slik at det har blitt en ekkel gugge, at jeg skulle skrape ut det verste og sette den i dusjen med litt jiff oppi.
Jeg glemte å ta den med en gang så fikk jeg høre det -Du har en bøtte stående i dusjen, da jeg skulle dusje i dag tidlig var jeg nødt til å skrape ut av den og vaske den før jeg gikk i dusjen og det var SÅ UTROLIG KVALMT. Da nemnte jeg, til sammenligning hvor ofte dem har hauger meg luktende rot som står i dagevis på kjøkkenet, da jeg så at han bare gav meg en illsint rød maske gikk jeg bare ut døra. Jeg er litt sånn at om jeg først sier hva jeg mener kan folk ta seg veldig nær av det fordi jeg er flink til å trykke på knapper og det er vanskelig å ikke fornærme når det først kommer ut....Men enten må jeg få beskytta meg fra det her eller så går jeg i krig, og det kan kanskje ende med bulder og brak om alt kommer på en gang.............
Hva kan jeg gjøre???