Jeg får beskjed i øret i det jeg skal legge meg "Please fold up the table and seats inn upright posision"..jeg smiler- adlyder og setter meg godt til rette inntill veggen med pute i ryggen. Puster rolig ut, lukker øynene. Svisj--jeg er utenfor en tipie i den øvre verden. Banker på, hører "kom inn" jeg kryper inn til høyre, ser en av mine åndelærere,en mannlig sitte på venstre side. Ett stort glødene bål er i midten, jeg er naken og han heller masse vann på bålet. Det er hett, og hetere blir det - det er en svette hytte. Jeg får utdelt ett kar i leire og en skrape av skjell med beskjed om å samle svetten fra kroppen i bollen.
Jeg er ferdig med bollen og setter den til side. Energier begynner å rive gjennom kroppen min - som i en fødsel - etter en stund fødes det noe hvit ut mellom bena mine. Jeg ser på det - det er et fossil , det ser ut som ett sneglehus. Jeg får beskjed om å ofre det på bålet. Jeg legger det på stenene og det løses opp og flyr med dampen ut av tipien.
Jeg hører "kom hit" - jeg snur meg og ser på han, han har lagt seg ned, naken med stor ereksjon som peker rett opp. Jeg kjenner motstand og svarer "Nei" Han bare sier igjen "kom hit" - jeg har fortsatt mye motstand, men aker meg bortover mot han.
"Du skal sitte oppå - det er du som har kontrollen" hører jeg Jeg tenker "det er vel ingen vei ut" Jeg setter meg på han, og ett vilt ritt - jeg tenker "Bukke-ritt" setter igang. Jeg har absolutt ingen kontroll - føler jeg - vi reiser oppover og oppover og oppover.
Kroppen min eksploderer i en magisk orgasme og jeg er tilbake i tipien igjen. Han tømmer seg i min kropp og i det han gjør det forsvinner han inn i meg igjenom min vagina. Jeg ser han krype inn og føler han fysisk gjør plass inne i kroppen min. Jeg føler tydelige avtrykk av hans penis i erigert stand fylle min vagina.
Jeg har integrert og absorbert min lærer - og den maskuline delen av oss.
Takk takk takk
_________________ Det skal en kvinne til for å overliste djevelen -Irsk ordtak
Registrert: 30 Nov 2006, 17:06 Innlegg: 3108 Bosted: aust for..
Ja,no er du både fylt og omslutta,og det er ingenting å spøke med!
_________________ "Thirst drove me down to the water
where I drank the moon`s reflection.
Now I am a Lion staring up
totally lost in love with the Thing itself".
(Rumi)
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet