Dato/klokkeslett: 07 Feb 2012, 21:47

Forumets hovedside » Om sjamanisme » Sjamanisme og samfunn

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 6 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: En positiv erfaring
InnleggSkrevet: 26 Sep 2005, 20:16 
Avlogget
Global Moderator
Global Moderator
Brukerens avatar

Hei :biggrin:

Har nettopp hatt en veldig positiv erfaring som jeg har lyst til å dele med dere.

Var på Mossemessa i helga, der jeg og ett par til hadde egen stand der temaet var sjamanisme og sjamanistisk healing. Responsen var veldig bra! Da folk fikk med seg at vi utførte healing, fikk vi nok å gjøre. Vi utførte kun enkle healinger der vi også brukte rasle eller vifte. Vi fikk veldig positive tilbakemeldinger fra de som vi hadde healet.

Det var også mange som hadde spørsmål om hva sjamanisme egentlig gikk ut på, og når vi begynte å snakke om naturen og om kraftdyr, var det utrolig mange som kjente seg igjen i det.

Vi fikk også veldig positive reaksjoner på hvordan standen vår var utformet, og de tingene vi hadde til salgs. Det var veldig gøy!! Og vi lærte kjempemasse som vi kan ta med oss videre.

Også flere av de andre utstillerene var positive, selv noen av de som kun drev med stein og mineraler og som ellers ikke har noe forhold til det altenative miljøet.

Kort sagt: sjamanisme vil få en sterkere stilling i vårt samfunn, når bare folk får vite hva det går ut på. Og der er det bare opp til oss! Hvis vi er åpne om hva vi driver med, viser oss fram litt mer, så vil folk bli vant til oss. Da vil også gamle holdninger og fordommer langsomt brytes ned.

Jeg har selv opplevd at mennesker som jeg kommer i kontakt med, uansett hva slags bakgrunn eller utdanning de har, er veldig åpne for og interesserte i sjamanisme. Mange har aldri hørt om det før, men når jeg begynner å forklare, begynner de å fortelle om opplevelser de har hatt, som helt klart hører til i kategorien "en sjamanerfaring".

Sjamanisme rules :w00t:

Hilsen Inger Lise.

Topp

Innleggets emne: SV: En positiv erfaring
InnleggSkrevet: 27 Sep 2005, 08:22 
Hei alabast :biggrin:
Så flott at dere fikk god respons. :eusa_clap:

Topp

InnleggSkrevet: 27 Sep 2005, 09:14 
Avlogget
Global Moderator
Global Moderator
Brukerens avatar

Dette innlegget skrev jeg inn i går kveld. I dag når jeg går inn på Sjamansonen ser jeg at det er lagt inn en ny artikkel som heter "Oppgraderingen", så jeg leser den. Det som står der, er nettopp det jeg har følt på uten å kunne sette ord på det. Mennesker som føler at de er fanget, at tankene surrer, de sliter med indre uro osv., og de søker etter en vei ut av det. De ønsker å bli opplyst, det er som om de sanser at det er nå de må gjøre det, før det er for sent. Derfor er de også veldig mottagelige for det vi holder på med.

Dette er bare noen tanker som kom når jeg leste den artikkelen. Er det flere av dere som opplever det samme? At folk generelt er mye mere åpne for det åndelige og for sjamanismen?

Inger Lise

Topp

InnleggSkrevet: 27 Sep 2005, 11:45 
Avlogget
Virtuell sjaman!
Virtuell sjaman!
Brukerens avatar

vår verden er i ubalanse.mennesker tørster etter en følelse av balanse.sjamanisme kan gi denne følelsen tilbake.

Topp

InnleggSkrevet: 27 Sep 2005, 17:33 
Avlogget
Sonehelt
Sonehelt
Brukerens avatar

Hej alabast  :icon_biggrin:

Det er så dejligt når man får en pespons på noget man laver. Glæder mig at mennesker idag søger efter noget mere end bare matrialisme, og søger det åndelige. Og at du gav dit bridrag med til at øge forståelsen er FLOTT  :eusa_clap: :respect: :w00t: :wub:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:

Topp

InnleggSkrevet: 28 Sep 2005, 15:55 
Avlogget
Sonehelt
Sonehelt
Brukerens avatar

Så flott at du opplevde masse positiv respons på messa!  :eusa_clap: Stå på slik!!  :icon_biggrin:

[b:3u74iuqf] Love, Ulva [/b:3u74iuqf]

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 6 innlegg ] 

Forumets hovedside » Om sjamanisme » Sjamanisme og samfunn

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet