Registrert: 15 Mar 2008, 19:51 Innlegg: 1580 Bosted: Vestlandet
Når25. februar 2012 kl. 10:00 til 26. februar 2012 kl. 19:00..Hvor Havlykvartalet, Avisgata 10- Svolvær.
Beskrivelse Gunn Margit Olsen fra Bergen, opprinnelig Lofoten, kommer og holder kurs lørdag og søndag 25-26 feb. Klokkeslett: 10.00-19.00 begge dagene. Kursavgift: 2100,- inkl bevertning. Påmelding: Nina Fredriksen (906 46512) eller innboks.
... VEKK DIN SJETTE SANS. Lær å utvikle dine oversanselige evner En av de viktigste grunnene for å utvikle din sjette sans, eller oversanslige evner, er for å få det bedre med deg selv, ved å forandre livet du lever her og nå – til det bedre. Er du bevisst på hvordan du lever og hva som skjer rundt deg? Ved å bruke forskjellige metoder for å vekke bevisstheten din vil du også oppleve endringer i egne holdninger og opplevelsene du får. For å forklare ”magefølelsen” og lytte til den, trenger du trening. Magefølelsen er ikke håndfast, men den gir ofte en pekepinn på hva som ligger foran oss. I dagens samfunn er det ikke lett å leve i ett med følelsene sine. Det er mulig, men de fleste opplever de trenger veiledning på den veien. For at du skal ha ”tilgang” på paranormal informasjon må du lære deg å stille deg inn som ett ”rent instrument”. En av våre beste egenskaper er nysgjerrigheten, den lar oss dykke ned i dypet av vårt sinn for at vi skal kunne utforske vår sjette sans dypere. Kurset går over en helg og er full av effektive øvelser og teknikker som vekker og utvikler dine oversanselige evner. Du vil oppleve at alle dine sanser blir stimulert og utfordret gjennom hele helgen. Dette blir spennende! Her er hva kursholder Gunn Margit Olsen skriver om seg selv: Jeg har gått på Saivo sjamanskole, som Ailo Gaup sin elev. Min aller første lærer var indianeren Jerry Dunson. Han lærte meg først og fremst å tro på evnene mine. Jeg er født klarsynt, og har arven fra mine bestemødre. Derfra kommer også mine samiske røtter. Jeg slipper ”å stille meg inn” når det gjelder å ”se”, noe som til tider kan være utfordrende. Det beste med å bruke evnene mine er å få fullt ut av livsglede, og nyte det som er her og nå. Jeg håper etter beste evner at jeg kan videreformidle dette til deg som kursdeltager. MVH Gunn Margit.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet