Dato/klokkeslett: 07 Feb 2012, 21:11

Forumets hovedside » Mine egne sjamanerfaringer » Sjamanerfaringer

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 8 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Har et spørsmål
InnleggSkrevet: 12 Apr 2005, 21:55 
Hei alle sammen!
Jeg har nettopp meldt meg inn her, synes sjaman sonen ser veldig bra ut. :)
Jeg har et spørsmål som jeg håper noen kan svare på.
Når jeg mediterer, så vandrer jeg tur i skogen med en svart panter. Synes dette virker veldig avslappende, panteren dukker bare opp og er med på tur.
Noen ganger går jeg inn i kroppen til den svarte panteren, jeg vandrer da rundt i skogen som en panter. Hvorfor skjer dette??

Topp

Innleggets emne: SV: Har et spørsmål
InnleggSkrevet: 12 Apr 2005, 23:50 
For meg høres det ut som at du har panteren som kraftdyr og at du holder på og bli kjent med han  :wub: Pantre er noen herlig dyr :wub:

Topp

Innleggets emne: Kanskje et svar
InnleggSkrevet: 13 Apr 2005, 00:30 
Avlogget
Administrator
Administrator
Brukerens avatar

Velkommen til Sjamansonen.

Høres for meg ut som om den instinktive kraften har åpnet seg for deg. For kraftdyrene har introdusert mange til sjamanens verden.

Kraftdyr har røtter i det instinktive og forbindelse til det rasjonelle og estetiske. Det kan åpne den enkelte for mange dimensjoner, mytologi og historie, drifter og det lekne. Det barnlige. Det uforutsigbare.

Ved å få kontaktg med kraftdyr kan det skje at man kan mestre krevende espisoder eller epoker.

Kraftdyr er agenter for det hellige, vil ta oss videre, gjennom valgene og våre hang-ups, inn i dypet, den indre stillheten, ekstasens forgård.

Å gå inn i et kraftdyr er å bli ett med med dets vesen og forenet med dets sanser.

Alt dette gir grunnlag for en oppløftende erfaring.

Med hilsen Ailo

Sist endret av ailo den 13 Apr 2005, 00:32, endret 1 gang

Topp

InnleggSkrevet: 13 Apr 2005, 11:33 
,

Sist endret av lotta den 30 Jun 2005, 14:22, endret 1 gang

Topp

Innleggets emne: Et svar
InnleggSkrevet: 13 Apr 2005, 11:50 
Avlogget
Administrator
Administrator
Brukerens avatar

Vi kan selv velge. Valget ligger i intensjonen. Om vil vil velge selv, blir vi jegere som jakter ppå det kraftdyret vi vil ha. Om vi vil la kraftdyret velge, blir vi utvalgt.

Mvh. Ailo

Topp

InnleggSkrevet: 13 Apr 2005, 23:16 
Hei.
Tusen takk for svar. Det høres interesant ut. Ja, jeg har den svarte panteren som kraftdyr, han kom til meg for mange år siden uten at jeg skjønte hvorfor. Ble jo litt skeptisk når jeg fikk følelsen og et bilde av panteren som kom inn på soverommet. Prøvde å skyve ham bort, nå i ettertid har jeg hørt om kraftdyr og nå er jeg godvenner med panteren. Og det er i løpet av det siste året jeg har gått inn i kroppen på den, og har lurt litt på hvorfor.
Jeg har også kolibri som kraftdyr og jeg går inn i kroppen til den også og flyr over land og strand. litt stilig syns jeg.
Det er nesten så jeg låner kroppen deres, (som foreks med kolibrien) for å kunne fly. Kanskje det høres sprøtt ut, men synes selv det virker helt naturlig.

Topp

Innleggets emne: Spørsmål
InnleggSkrevet: 13 Apr 2005, 23:23 
Avlogget
Administrator
Administrator
Brukerens avatar

Hvordan føler du deg etter en slik kolibri-flytur?

Og hvorfor gjør du dem?

Kan du gjøre dette når du selg har lyst...eller hvordan kommer du inn i stemningen?

Mvh. Ailo

Topp

InnleggSkrevet: 14 Apr 2005, 10:32 
Hei igjen.
Tja det er litt vanskelig å svare på hvordan jeg kommer inn i stemningen. Jeg har siden jeg var barn fløyet under mine dagdrømmer(hvis jeg tenkte på en person fløy jeg dit i mine tanker og tok meg en runde rundt huset). Nå under mine meditasjoner kan jeg velge det selv, og noen ganger skjer det helt automatisk.
Jeg føler meg fri som fuglen, he he.
Var på et selvutviklingskurs og vi skulle blant annet lære om fjernhealing, men det fikk vi ikke tid til. Jeg hadde veldig lyst til å prøve dette, så tenkte at kansje jeg rett og slett ber om veiledning av mine hjelpere. Jeg gjorde så, og ble møtt av ei dame som tok meg til en plass der det var plassert en stor stein. Så sa hun at jeg skulle fly som kolibrien og hente den personen som skulle ha fjernhealing. Etter den gangen har jeg bevisst gått inn i kolibrien.
Jeg reiser mye i mine visualiseringer, det er befriende og avslappende og jeg tenker på en annen måte. Mange ganger treffer jeg hjelpere også, og jeg kan stille spørsmål og får svar.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 8 innlegg ] 

Forumets hovedside » Mine egne sjamanerfaringer » Sjamanerfaringer

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet